365 Shared Folder Sync Problems
Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν προβλήματα στο onedrive client (μπλε συνεφάκι) κάτω δεξια στην μπάρα εργαλίων των windows.
Υπάρχει περίπτωση να παρουσιαστεί το κόκκινο Χ στο εικονίδιο του onedrive κάτω δεξιά στην μπάρα εργαλείων των windows. Κάνοντας κλίκ πάνω του μας δείχνει στο πάνω μέρος την περιγραφή του προβλήματος.
Κάνοντας κλίκ πάνω στην περιγραφή ανοιγει δεύτερο παράθυρο όπου μας αναφέρει τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν για να επιλυθεί το πρόβλημα.
Εάν το πρόβλημα άναφέρεται σαν να μην μπορεί να συγχρονίσει αρχεία που μας μοιράζει κάποιος χρήστης, πρίν κάνουμε κάτι βεβαιωνόμαστε ότι ο χρήστης συνεχίζει να μοιράζει σε εμάς τα συγκεκριμένα αρχεία και δεν έχει αλλάξει κάτι.
Εάν μας μοιράζει τα αρχεία τότε μπαίνουμε στο 365 απο web interface καιι ανοίγουμε απο εκεί το onedrive. Πάμε στα shared και βρίσκουμε τό αρχείο ή το φάκελο που μας μοιράζει. Εάν απο εκεί είναι όλα καλά και μπορούμε να έχουμε πρόσβαση τότε θα πρέπει να κάνουμε stop sync απο το Onedrive client τα folders που μας μοιράζει και να πάμε να τα κάνουμε sync ξανά απο το 365 onedrive απο το web interface.
Υπενθυμίζω ότι για να συγχρονίσουμε φάκελο που μας μοιράζει κάποιος τοπικά στον υπολογιστή μας πάμε απο το 365 onedrive web interface, πάμε στα shared, βρίσκουμε το folder που μας μοιράζουν και θέλουμε να το κάνουμε sync και κάνουμε κλίκ στο folder αυτό ώστε να δούμε τα περιεχόμενα του. Αφού είμαστε μέσα στο folder και βλέπουμε τα περιεχόμενα του, τότε απο το μενού που μας εμφανιζει στο πάνω μέρος του παραθύρου κάνουμε κλίκ στο Sync.